aii windu...

2:43 PM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam readers,
.
rasa windu sgt kat seseorg... mcm dh lama sgt x dengar suara dia... nk bertentang mata, apatah lagi kan... bila nangis, aii pun nangis... bila dia ketawa, aii pun ketawa... member2 aii sgt jeles kalau tahu aii kapel dgn dia... aii tau yg member2 aii ni pun ader menaruh hati kat dia... tp aper boleh buat, kawan... si dia tetap memilih aii utk bertakhta di hatinya...
.
tp makin lama makin kurang komunikasi... aii salah cakapkah??? selalunya dia je yg bercakap... aii dengar jer... atau kasih yg disemai kian pudarkah??? x mungkin... sebab dia selalu di sisi aii... atau setakat ini sahaja perhubungan kita???
.
oh tidak!!! jangan diucap selamat tinggal... aii x rela u... tp klu dia tinggal kan aii, dia jugak yg rugi... jd x mungkin la dia nk tinggalkan aii... abih tu kenapa??? kenapa sayang??? kenapa aii call u xmo angkat??? kenapa aii ajak gi dating u asyik menolak je??? u ader fomfuan lain ke selain aii?? aper??? ramai giller fomfuan dlm hidup u??? u cakap je saper nama fomfuan tuh, sok aii gi tembak derang satu per satu... berani derang nk rampas chenta hati beta...
.
sibuk ke?? naper sibuk sgt nih?? oh, ader projek baru ke?? sayang dpt tawaran filem lagik?? filem aper?? MY NAME IS KHAN... bagus...bagus... bagus... nanti boleh kita jumper kat panggung wayang... u nyanyi, aii gelek hokeh... cayang abg shah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scroll lagik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jgn cepat putus asa... scroll laju2 sket...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kat cini abg shah rupernya...
.
.

.
.
.
.
motif entry kali ni??? dh lama x tgk abg shah berlakon... rindu plak rasanya nk tgk dia berlakon...

You Might Also Like

0 comments: