herbalife menu for ramadhan al mubarrak

11:51 AM Hafezahzainudin Z 2 Comments

salam readers,
.
well, diam x diam sempurnalah sudah puasa kita di bulan ramadhan pd hari yg pertama.. ader yg bertanya mcm mana menu herbalife di bulan mulia ini??? sempena bulan puasa ini, kita boleh mengambil kesempatan membuat amal kebajikan di samping kita juga meneruskan diet.. kira sambil menyelam minum air..harapnya bulan ni boleh turun byk sket..
.

.

selamat berpuasa kawan2.. pasni boleh la korang beraya dgn baju kebaya ye..
.






2 comments:

Salam Ramadhan Al-Mubarrak

1:09 PM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam readers,
.
menjelang bulan yang mulia ini, elok lah kiranya kita bermaaf-maafan sempena menyambut kedatangan bulan Ramadhan Al-Mubarrak.. oleh itu, sudilah kiranya menerima permintaan ampun & maaf dari cikjah atas segala tindak tanduk cikjah selama ini yg mungkin menyakiti hati saudara2ku baik dari tutur kata, perbuatan & sebagainya.. kita manusia hanya mampu mencuba utk menjadi yg terbaik, namun kesempurnaan itu tetap milik Allah SWT jua..
.
buat semua umat Islam, semoga Ramadhan tahun ini membawa seribu satu keberkatan & mampu mengubah kita menjadi insan yg lebih baik.. ambillah peluang yg mungkin kali terakhir ini (mana nk tau ni Ramadhan terakhir ke) utk bertaubat & menambah amalan yg terkurang iteww.. jgn la kita berebut2 nk mengejar Syawal kerana tanpa Ramadhan, tiadalah Syawal.. tiada Ramadhan, tiada la malam lailatul qadr..
.
isi lah malam2 kita dgn zikrullah & solat2 sunat.. sesungguhnya tiada apa yg lebih baik melainkan amalan yg mulai di sisi Tuhan...
.
but always remember.. bekerja juga satu ibadah.. maka jgn la kita bersikap bermalas2 & bertangguh kerja (peringatan utk staff cikjah.. klu malas, wa potong iteww markah penilaian..wakakakka).. bekerja la dgn tekun krn setiap saat kita bekerja iteww mendapat ganjaran yg besar di akhirat kelak.. so, jgn makan gaji bute ajork..
.
salam Ramadhan dr cikjah...

0 comments:

serunding istimewa

10:11 PM Hafezahzainudin Z 1 Comments

salam readers,

ni cikjah ader sedikit promotion menjelang Ramadhan al-Mubarak & Syawal yg bakal menjelma.. sekiranya anda berminat untuk mendapatkan serunding, sila buat tempahan di sini...

sekian..

p/s: serious buyer only hokeh!!

1 comments:

my hero

4:19 PM Hafezahzainudin Z 4 Comments

pics were taken last saturday during his follow up check up at perdana hospital..
.
.

.
.
.
.

4 comments:

etc,

macam2 ada

11:12 AM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam readers,
.
phew!! what a bz week.. sgt2 sibuk... x dan nk jengah2 blog apatah lagik nk hapdet.. yg bz nye start drp abeed sakit.. pastu miting, miting, miting... lepas miting plak jd panel hakim anugerah desa cemerlang 2 hari berturut2... hari ni br la lapang sket.. tp lps ni nak wat minit mesyuarat plak..
.
kita crite sket pasal abeed ek.. dia masuk hosp 2 hari due to athma.. so far dh ok dh dia.. tp yg cikjah perasan, setiap kali lepas baik sakit, mesti nafsu minum susu dia naik mendadak.. now dia dh boleh minum 6-7 oz sekali tala.. perghhh!! badan dh mcm di pam2 dh sekarang.. sgt gebu & gempal...
.
.
.
untuk ADC plak, ketibaan semua panel hakim disambut sgt meriah.. siap naik kereta kuda lagi.. even aku kawen pun x merasa naik kereta kuda.. ader gak la perasan cam ala2 cinderella nk gi ke istana...
.
.
.
pastu check pesbuk, dpt msg dr ina.. siap ckp tahniah pelbagai.. sebabnya i menang uols.. menang tbl calory challenge.. dpt kasut croc... YEZZAAA!!!
.
oh.. not to forget, my new iPhone... 32gb 3GS warna putih hokeh!!! sgt seronot dpt guna iPhone... berbaloi2.. ekekekke.. sib baik my opis ader wi fi.. jimat 3g usage haku..
.
.
.
.

0 comments:

abeed admitted due to athma

10:28 AM Hafezahzainudin Z 2 Comments

salam readers,
.
just nk inform yg abeed baru kuar hospital due to athma.. dua malam dia duduk di ward.. cikjah plak bz minggu ni.. tp mlm cikjah tido kt hospital & lepas subuh balik umah utk gi keja..
.
now he's better & better... cuma klu nk tido dia prefer dipeluk... tu yg letih sket..
.
i've got my iPhone on 4rd..ni dok tgh godek2 lagik..
.
berat skrg dh 67.8kg..harap2 boleh turun lg..

2 comments: