cuti2 memenatkan badan..

11:54 AM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam semua,

ni badan ahkak letih2, lenguh2.. baru balik jalan.. jalan pun bukannya jauh sgt.. gi kl jer.. maklum lah, dh lama x gi kl.. saje bawak anak2 berjalan.. dh lama x gi jalan2 dgn diorang sejak sibuk BR1M ni.. stay pun kt hotel yg dekat dgn sogo.. kt prescott.. nampak sgt ibu dia nk g shopping..

mula2 kami ke sunway lagoon.. masing2 jd ikan duyung.. x nak keluar drp kolam.. widad siap buat drama swasta kt sini.. nangis2 x nak keluar dr air.. last2 pujuk dia nak belikan dia puzzle.. baru la nk keluar.. yg abeed plak siap boleh berak lg dlm baju renang dia.. pastu buat muka innocent ajer.. bukannyer nk kabarkan yg dia nk yak ke, apa ke.. tahu2 dh berak… zulfah plak dh menurun perangai kakak.. suka main air.. bukan main suka lagi dia duduk dlm air tuh.. menyengih2 ajer.. bila keluarkan dia dr air, siap marah2 lagi.. tecik2 dh menunjukkan sikap queen control ek..

hari kedua kami ke aquaria klcc.. x banyak ambik gambar sbb sibuk mengasuh si abeed yg kejap berlari ke sana ke sini…

pastu kami ke kidzania.. kt sini widad x nak jadi apa2 kecuali nk main kaler2.. artist la kunun.. kaler2 dgn abeed.. pastu dok explore tempat tuh.. last2 main pasir sbg acara penutup…

next day sebelum balik kelantan, shopping2 di sogo.. beli baju raya anak2 & beli baju mengandung utk diri sendiri.. mr hubby sempat jugak beli 2 tshirt & 2 kemeja.. pastu widad siap beli 4 jigsaw puzzle, topeng darth vedar & abeed topeng bumble bee.. seronok jugak bawak budak ni jalan2.. tapi letih lah.. asyik terkejar2 mengejar abeed yg asyik ilang ajer.. kejap dia pegi sana, kejap dia pegi sini.. org dh la ramai.. takut ilang je karang.. mr hubby plak mengasuh zulfah sepenuhnya.. pastu siap heret2 bakul susu.. ekkekekke.. memang la penat.. apapun enjoy…

0 comments: