berenang-renang di hujung minggu…

10:39 AM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam semua,

sejak dh x banyak buat majlis BR1M ujung minggu, maka dapat lah ahkak meluangkan masa bersama keluarga serta projek mengemas2 rumah berjalan seperti sebelumnya.. jadi minggu lepas kami memutuskan utk membawa anak2 kecil ke splash N KB sajork.. janji ader kolam & air..

mula2 kami smpai kul 1.30pm.. baru perasan kolam dia bukak kul 2.. makanya, tepat kul 2, kami dh pun tercongok depan kaunter & menjadi keluarga pertama masuk dlm kolam tu pd sessi petang.. ini 1st time datang kt cni walaupun dh nk masuk 5 tahun duduk kt kelantan nih..

kami keluar dr tempat ni dlm pukul 6 ptg.. bayangkan budak2 mandi smpai 4 jam!!! masuk je kereta, bagi susu, terus tido smpai ke pagi.. letih la tuh… zulfah cuma main2 air sikit jer.. tapi tu pun tido smpai 2 kali kt kolam tuh.. letih kot tunggu abang & kakak dia main air…

mula2 kanak2 riang ni nk pelampung.. kt situ kena sewa.. mcm2 alasan ahkak bg.. nanti kita datang lg bawak pelampung sendiri la, pelampung tu kecik sgt la, pelampung tu x best la etc.. mujur lah ader pengunjung yg balik tapi x serahkan pelampung di kaunter… sorang satu dpt pelampung free.. pastu dapat pulak bola.. bola pun kena sewa gak.. apa lagi, sakan la budak2 main air..

kesimpulan hasil lawatan kali ini adalah, sangat berbaloi pergi ke tempat ini… tiket pun xde la mahal sgt.. yg penting anak2 happy dpt main air…

ooo… lupa nk bgtau… si tembam dh tumbuh gigi dh.. baru sebatang kt belah bawah… pastu pantang nampak org lain makan… mesti mulut dia pun menguyam2 sekali… patut la debab… tapi debab x dapat nk manja lebih2.. tahun ini debab dh nk jd kakak dh..

hafezahzainudin

You Might Also Like

0 comments: