award from kaseh..

9:07 PM Unknown 0 Comments

dear readers,
.
first of all, thanks sbb sudi singgah kt blog cikjah yg x seberapa nih... cikjah cubalah menceriakan blog ni supaya korang x jemu memandang.. asyik teringat je nk baca blog nih.. so cikjah try juga post at least 4-5 entry seminggu.. supaya bila korang dtg bertandang, ader la mende yg nk dibaca..
.
kali ni cikjah dpt award dr k kaseh.. actually alinx pernah beri cikjah award nh.. but now it's from kaseh.. tq to kaseh krn sudi bg saya award... oh!!! lihat la dunia.. kaseh, i'm really2 appreciated.. rasa ala2 diva la plak..ahakzzz!!
.

so, apa yg cikjah perlu buat adalah menjawab beberapa soalan berkaitan kaseh & diri sendiri..

Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

1. kaseh adalah org yg bertanggungjawab menganjurkan TBL Malaysia Blogger.. ingat senang ke nk wat semua tuh?? kaseh je yg sanggup nk wat tau.. korang sanggup??

2. sgt syg kt tuceng..

3. tgh giler2 berusaha utk menjadi selim melim.. jap lg klu dia selim, yoallzz tergoda tau..

4. sgt penyayang hokeh...<-- ayat puji.. k kaseh, bg la cikjah menang TBL.. ni dh puji melambung2 nih..

5. cikjah rasa k kaseh ni stylo sbb manyak je link shopping online dia..

Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

1. hobi tido.. suka makan.. suka eskem.. suka coklat.. suka cheese choc..

2. saya rasa saya gemuk.. sgt gemukk..

3. saya suker giler dgn cerita full house korean drama tuh..

4. saya rasa saya ni amat membosankan.. tp org2 sekitar saya sgt suka kawan dgn saya.. tidakkah aku ini membosankan???

5. sgt sukakan teknologi terkini...

6. xde sekor pun pet kn umah.. klu ader pun ikan yg bela kat dlm blog..

7. suker mekap2.. nasib baik x jd mak andam..

8. sgt sensitif bile tgk criter industan & crite2 sedih nih.. tangkap leleh babe..

9. sgt malas nk basuh kereta.. even nk bwk ke car wash pun malas.. motif?? agaknya mmg pemalas kot..

10. x suka masak.. tolong la.. lebih rela kemas umah hokeh..

Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.

semua sekali yg baca blog nih.. terus buat tag nih.. jgn tunggu lagik..
.
Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged
.
no need... just do it!!
.
Paste the award badge in your sidebar.
.
ok dear... nnt i tepek hokeh..
.

You Might Also Like

0 comments: