ptk3 240310-010410

11:55 AM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam readers,
.
setelah hampir 10 hari berkampung di Putrajaya, akhirnya aii berjaya juga menghabiskan PTK3 dgn jayanya.. tp lulus belum tau lagi.. bulan 7 baru tau result.. antara perkara yg dinilai adalah public speaking, group presentation, SKT presentation & written exam (2 papers-generic & functional)... peserta sessi 1/2010 lebih kurang seramai 120 orang..
.
kami telah dipecahkan kpd 4 kumpulan besar... depan kumpulan besar itulah segala jenis presentation dipersembahkan... cikjah sendiri berada dalam kumpulan 2.. terdapat seramai 29 org calon yg hebat2 belaka dlm kumpulan 2...
.
masa PTK ni, idak la teman berposing pelbagai pasal teman pun cuak jugak.. maklum lah.. teman ni manusia biasa shj.. bile tibe giliran teman public speaking, menggigil jugak lututnye.. abih segala point yg telah dihafal.. akhirnye, teman bace aje le note yg teman buat tuh.. makanye, ia dh x jadi public speaking, tp public reading.. x kisah la teman.. janji teman bukak mulut jgk depan panel penilai..
.
oleh kerana penginapan x disediakan oleh urusetia, maka teman telah check-in kn diri di CK Inn & Syidot Inn.. mule2 teman menginap di CK Inn di AU3 sebelum bermulanya PTK.. teman mari KL awal 3 hari sbb konon2 nk study maut.. bila dh hari PTK, teman pindah pulak ke Syidot Inn.. sib baik lakinya syidot gi otstesen..maka bulih la teman bermaharanilela di rumahnya.. hahhaha...
.
tidak sah kedatangan teman ke KL/Putrajaya ini jika tidak susuli oleh aktiviti wajib teman... aktiviti shopping-menyopping berlaku di sekitar Alamanda, Sogo, The Gardens, 1Utama, Ikea, Midvalley, hatta Jusco pun jadi la... antara barangan yg berjaya dirembat termasuklah kasut sampan, kasut kerja, belt, baju, seluar dsb (kali ni xde handbag yg dirembat gara2 simpan duit utk beli designer handbag)... ate, heran sungguh teman ni.. bile je cakap kita nk beli handbag baru nanti, handbag sedia ader ni dh mula buat berperangai.. mcm kereta pulak ko ni ek... zipnya rosak... cesss... sengaja la tuh...
.
semasa ketiadaan teman, anak2 teman hari2 call tanya teman dok mane... pastu, bile teman sampai je kt umah PIL, berlari sakan diorang meluru ke arah teman... rindu sgt ke teman ni gamaknya... teman pun rindu juge ke budak2 ni... abih pipi masing2 kena gomol dgn teman...
.
itu je la cerita basi yg teman nk kongsi bersama..xde pic teman sbb teman bz bershopping pelbagai..ekekek..



You Might Also Like

0 comments: