selesai 1 majlis & more to come..

4:48 PM Hafezahzainudin Z 0 Comments

p/s: entry ni dh lama... dok save dlm draft.. hari ni baru publish... apa2 pun, enjoy...
.
.

salam readers,
.
alhamdulillah dah selesai satu function yg dikira besar... majlis ni adalah bersempena penamaan semula nama jambatan yg menghubungkan bukit bunga, jeli - buketa, thailand yg disempurnakan oleh PM kedua-dua buah negara...
.
.
.
.

as urusetia yg pd mulanya di jemput sbg ahli jemputan, aii pun melaksanakan tugas mengenalpasti VVIP & tempat duduk mereka... aii pilih 2 org ajer yg aii kenal... so x yah lah tercari2 ke sana sini...
.
.

media pun memenuhi lapangan.. banyak la jenis2 kamera DSLR & videocam yg dpt dilihat... pastu dpt la peluang tgk wartawan RTM wat liputan rasmi... yg aii rasa kelakarnya, si wartawan ni dok tanya kami nama program... haihhh!!! dah lama dok tercongok kat dpn pentas pun masih x tau lagi ka majlis hape nih??? aparaaa...
.
.

.
.
so kami sbg urusetia dpt la naik jambatan & di scan segala oleh tentera thai (walhal tempat dia scan kitorg tu masih dlm sempadan mesia lagik)...
.
.
aii tgk najib dr kejauhan je... malas nk tengok dr dekat... org ramai sgt... oh, rosmah pun datang jugak masa majlis ni... derang naik heli...
.
.
masa lepas majlis ni, tetiba PM nk melawat belah malaysia iaitu tmpt yg di khaskan utk org ramai yg dihiburkan dgn pelbagai jenis persembahan menarik... masa tu aii ader kat sebelah pentas tempat najib berucap.. apa lagik klu bukan khemah jamuan makan... muahahahahha...
.
.
.
.
lepas makan, aii & konco2 terus cabut balik... bukan balik ke umah ye... balik ke pejabat... ni skang ni aii tgh bz buat fail meja yg macam-pernah-wujud-tapi-tak-tau-kat-mana... hahahhaa... wat dari mula... wat yg chantique, vogue & kellazzz...
.
.

You Might Also Like

0 comments: