Konvensyen Kumpulan Kreativiti & Inovasi ICU, JPM 2009

10:28 AM Hafezahzainudin Z 0 Comments

salam readers,
.
konvensyen KIK ICU JPM telah diadakan pd 20-21 Oktober 2009... cikjah & the gang telah bertungkus lumus menyiapkan projek kami sejak bln Ogos lagi memandangkan kami ditubuhkan pd 24 Ogos 2009... memang terasa penatnya apabila terpaksa berkampung hari2 di kota bharu... lg pun, semua ahli termasuk fasi xde pengalaman dlm KIK ni sbbnya dulu KIK hanya dr kumpulan sokongan... namun thn ni kump P&P jugak dikerah tubuhkan 1 team utk KIK...
.

ahli & fasi kumpulan 1JPPK

posing depan hotel vistana

sentapan di majlis hari raya ICU, JPM.. masa ni x brp selera nk mkn sbb lps ni team kami kena present..
ala2 wat simbol satu mengikut versi masing2...

bergambar sakan dgn pengarah JPPK yg baru...

bersedia utk rehearsal & practice apa yg perlu...

bersengkang mata siapkan projek (last minute) sambil menjamu juadah open house one of our team member...

mententeramkan diri masing2 dgn cara posing maut depan kamera..
.
thn ni kumpulan kami xde rezeki.. bak kata ketua panel, konvensyen ni nk cari tempat pertama, kedua & ketiga je... so mana2 yg xde nombor tu consider no empat laa.. hhihihi... anyway, sgt enjoy during this convention... dpt la cikjah berjalan menyopping kan diri setalah lama sgt hibernate di kelantan...
.
nk tgk more pics, silalah ke facebook cikjah...
.

You Might Also Like

0 comments: